Blogger Layouts

sayangg ! follow mari :)

Wednesday

Heyy-ooo :)
Lame aku tak jguk blog neh kan , bukan tak nak tgok blog neh tapy bler bace blog neh buat aku nages jeh , Air mata aku jady murah gler ohh sekarang nehh :')Mcm-2 jady dkad aku , Haish , susah kan if kite yg terlalu syg kan seseorang tuu and nak pertahankan hubungan and nak dea sayang kan kite mcm kite syg kan dea :')Hmmmm , Aku just nak happy dnan dea tak bole kehh ? Tiap-2 hari tau aku asyk ingat dkad dea jehh , Kdang-2 rase diri neh stupid gler sbub harapkan laki yg tak pena syg kan aku :'/ Please lha hati tlg buang rase yg ade dlam hati neh , aku tak larad dahh , Luar sume tgok aku OK jehh , tapy hati sape tau kan , Sakitt weyh -___________- Aku try tahan sakit hati aku neh weyh , aku try tahan sume ape aku rase semata-2 nak jge hati dea . Biar dea tgok aku Ok jeh tapy kdang-2 aku tak dapat than jgak weyh , Hmmmmmmmmmmmmm :'/ sampai bler aku nak mcm nehh -,- sampai bler aku nak trus hidup dnan bayang-2 dea :'/ Aku betul-2 down jeh skunk nehh , Kuatkan lha hati aku nehh biar aku sowang jeh yg tanggung neh kan , biar jehh aku jeh yg rase sume nehh , Kuatkan lha akuuuuuuuuuuu :'/ Go yanaaaaaaaaaaa ! Kau kuatt ! Yeah (Y) :')

No comments:

Post a Comment