Blogger Layouts

sayangg ! follow mari :)

Thursday

Assalamualaikum .

Aku bercerita bukan untuk menagih simpati ,
Aku bercerita mengikut kehendak hati ,
Dan berharap setiap yang aku luahkan dapat mengurangkan kesedihan di hati ,
Dan aku sentiase menyemat setiap kenangan kukuh di dalam hati ini :')

Wlawpun sume dah bagy ako kate semangat untuk aku jgan sedey ,
Hati aku tetap sedey dnan sume neh ,
Setiap malam aku teringatkan dea ,
Setaip malam aku menages sbub dea ,
Setiap malam ako renung gambar dea biar rindu neh berkurang ,
Setiap malam jgak aku berdoa biar aku dapat kembali bersama dea ,

Tapy tou semua mustahil kan ,
Dea tak mungken nak kan aku lagy ,
Life dea dah cukup hebat tanpa aku ,
Dea tak pun tunjuk tanda-2 dea rindu dkad aku ,
Dea langsung tak heran pcal aku ,

Aku jeh terlalu mengharap pade bayang-2 dea ,
Aku hanya bercinta dnan bayang-2 dea ,
Aku hanya dapat bayang-2 dea .
BUKAN DEA !

Hati neh sakit , hati aku terlalu sakit ,
Knpeh aku mesti berharap dkad dea ,
Terang-2 aku nmpak dea da tak perlukan aku ,
Terang-2 dea yg singkirkan aku dari hidup dea ,
Terang-2 dea langsung tak sayang aku ,
Tapy knpeh ako maseh mengharap dkad DEA :')

Ya allah , kau kuatkan lha hambamu ini ,
Aku dah tak larad snad dnan sume nehh ,
Aku dah kehilangan ramai yg rapat dnan ako sebab berharap dkad dea .
Takpeh lha mybe ade hikmah sume neh ,
Aku redha ya allah .

Kau beri lha kebahagiaan kepada sume yg telah tinggalkan diri aku , Biar mereka gembira , Jgan sekali biarkan mereka bersedey ya allah , biarkan aku sowng yg bersedih dnan sume neh , aku redha . Ako dah biase di tinggalkan , :')

Terima kaseh kerana pernah hadir dalam hidup Ardiana Azrin :')

No comments:

Post a Comment